Tumblr Mouse Cursors

2013. március 29., péntek

Egy lány naplója.* | VIII.fejezet

VIII. fejezet

Új titokra derül fény...

   Nagyon izgultam, hogy mit fog mondani Gustavo. Hiszen pont az ellenkezőjét csináltam annak, amit mondott. Mikor a fiúk csinálnak valami hülyeséget, már a puszta tekintetével képes őket kinyírni. Ilyenkor vagy földrengés, vagy robbanás keletkezik... vagy esetleg gőz szivárog a füléből. ( az utóbbihoz még nem volt szerencsém.:D ) Azért még valamennyire új vagyok, és nem szeretném, hogy engem is elkönyveljenek majomkutyának.:D 
   Mikor végeztem a zenéléssel, a srácok csak a szájukat tátották... a főnök meg a fejét fogta.






Gustavo: - Nos, Nicole... csalódtam benned. Én azt mondtam, hogy gyors számot írj, de te csak a saját fejed után mentél és előálltál egy lassú, szomorú balladával.
Kendall: - Jajj ne már Gustavo! Fantasztikus volt!
James: - Igen, csodálatosan énekelt!
Carlos: - És nagyon jól zongorázik!:o
Logan: - Ez a lassú szerelmes dal megfogja a tinédzser közönséget.
Kelly: - Bocsi Gustavo, de igazuk van... baromi jó ez a csaj! *o*

   Én csak csendben álltam ott. Nem tudtam megszólalni. Nagyon jól estek a dicsérő szavak a srácoktól. ( még most sem tudom elhinni.... tényleg ilyen jó lennék.? ) Gustavo kételkedve nézett rám... majd körülbelül fél perc múlva megszólalt....



Gustavo: - Tényleg nem volt olyan szörnyű.... még jó, hogy én írtam 8 számot az első albumodra...
Nicole: - Az első albumomra?:O Ez azt jelenti..........
Gustavo: - Ez azt jelenti, hogy a mai koncerted után felénekled a dalokat, és 1 hónap múlva az albumot piacra is dobják.
Nicole: - Mi??:O Az első koncertem?? Nem hiszem, hogy készen állok rá....
Gustavo: - De, készen vagy! Tudsz táncolni, tudsz énekelni... még gitározni és zongorázni is.
Kelly: - Ha bent maradsz ma délutánig, és begyakorlod a számokat, tuti a siker. ;)
Carlos: - És ugye mi is elmehetünk? :D
Kelly: - Sajnos nem... Nicole még kezdő, és ha a BTR is ott lesz a koncerten, senki nem lesz rá kíváncsi.
Nicole: - Jajj ne! :c És ha csak a színpad mögé jönnének?? Senki nem venné őket észre.
Kelly: - Nem lehet, sajnálom.
Nicole: - De nekem szükségem van rájuk!
Kendall: - Muszáj ott lennem a barátnőm első koncertjén!<3
James: - Légyszi Gustavo!
Logan: - Majd álcázzuk magunkat. :D
Gustavo: - Jó, rendben, jöhettek!

   A fiúk egyszerre kiáltottak fel örömükben. Én pedig szokásosan paranoiás voltam. Mi van, ha senki nem jön el? Vagy ha kifujjolnak? Ha rossz leszek? Megint előjött a parázós énem.
   Kendall, James, Carlos és Logan visszamentek a Palm Woodsba. Nekem este 6-ig a stúdióban kellett maradnom megtanulni a koreográfiákat és a dalokat... aztán este 9-kor koncert. Még soha nem énekeltem nagyközönség előtt. ( már ha sokan eljönnek )
   Délután fél 4-kor volt egy fél órás szünetem. Abban a szabad 30 percben kajáltam, és felmentem Twitterre. Láttam, hogy egy csomóan bekövettek, rengeteg privát üzenetet, és tweet-eket kaptam. A legtöbb üzenet tinédzser lányoktól jött...



Szia Nicole! :) Már alig várom a ma esti koncerted! Tuti, hogy ott leszek! Te vagy a legjobb, imádlak!<3
                                        Mara.

Szia!:) A TV-ben láttalak a Minnesotai meghallgatáson. A te hangod a legszebb, amit egész életemben eddig hallottam! Te vagy a példaképem Nicole, és tudom, hogy nagy siker lesz a koncerted. :)
                                Lucy.               


   Az első rajongói leveleim. Rengeteg erőt adtak ezek a kedves üzenetek. Úgy éreztem, hogy meg tudom csinálni.
   Miután elolvastam az üzeneteket, megnéztem az eseményeket is. Láttam, hogy Kendall rakott fel egy képet kettőnkről, amihez ezt írta: "Fantasztikus nap, egy fantasztikusan szép lánnyal." 
Rengeteg megjegyzést kaptunk a kép alá. Mindenki szerint nagyon összeillünk, és szép pár vagyunk. Aztán eszembe jutott az a dolog... ami James és közte történt. Iszonyú lelkiismeret furdalásom támadt.
   Csak csendben ültem ott, és gondolkoztam. majd hirtelen odajött Gustavo.

Gustavo: - Jól van, hazamehetsz.
Nicole: - Mi?? Dehát még nincs 6 óra.
Gustavo: - De készen állsz, hidd el Nicole. ;)
Nicole: - Rendben, akkor hazamegyek... szia! :)
Gustavo: - Szia... majd 8-kor megyünk érted.

   Visszamentem a Palm Woodsba. Bementem az előtérbe, és fáradtan levetettem magam a lobbiban lévő kanapéra. Nem telt bele fél perc, Logan rohant oda hozzám bepánikolva.

Logan: - Úristen Nicole! Dejó, hogy itt vagy!!!
Nicole: - Hello Loggie, mi van?:o
Logan: - James és Kendaéé verekednek a lakásunk előtt!!
Nicole: - Mi van??!! De miért?! D: 
Logan: - Tippelj! Kendall megtudta, hogy mi volt közted és James között... és egymásnak estek! Gyere már, rád biztos hallgatnak, mert rám nem!!!
Nicole: - De hogyan...........
Logan: - Nincs most erre idő!

   Logan és én odarohantunk a lifthez. Hiába hívtuk, nem jött. Felszaladtunk a lépcsőn. Már éppen kiabáltam volna, de egy óriási ütés érte a vállam... a lépcsőn keresztül gurultam vissza a földszintre.
   Később egy fehér szobában ébredtem. Abban a kis helyiségben nem volt semmi egy ablakon, egy ágyon, és pár műszeren kívül. Miközben feküdtem az ágyon csak nézelődtem, és gondolkoztam 5 perc múlva bejött James. Felültem az ágyon, majd ő megölelt.

James: - Nagyon aggódtam.... ne haragudj..
Nicole: - Te ne haragudj James. :)
James: - Jól vagy?
Nicole: - Van pár horzsolásom, picit fáj a fejem, meg egy kicsit szédülök...

   Majd bejött az orvos. James idegesen kérdezte, hogy nincs-e valami komolyabb sérülésem.     ( Nagyon jól esett, hogy ott volt mllettem, és törődött velem... viszont Kendallért meg aggódtam. )



James: - Doktor úr! Mi van Nicollal?:'O
doktor: - Nincs súlyosabb sérülése. Megütötte a fejét, mikor leesett a lépcsőn, ezért enyhe agyrázkódást szenvedett. A bal karja és a jobb bokája pedig megzúzódott.
Nicole: - És ez mit jelent?
doktor: - Mindenféleképpen pihenj sokat! Fáslizd a bokádat, és a karodat kösd fel, nem szabad lógnia.
Nicole: - De nekem ma koncertem van! Várnak a rajongóim....
James: - Nem mész sehova! Pihenned kell! Az egézséged sokkal fontosabb!
Nicole: - De Gustavo.............
James: - Gustavot majd én elintézem. ;)
doktor: - És van még valami... nem tudom, hogy jó hír önnek, vagy nem... Miss Page, ön kisbabát vár..                 



10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett :D! Tetszik :). Kíváncsian várom a folytatást ;)! xx:)

    VálaszTörlés
  2. Alig várom a folytatást :D Nagyon klassz. Még csak most kezdtem olvasni, de imádom. Visszamenőleg elolvastam az összes részt nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, ez jól esik.!:) Örülök, hogy tetszik.!

      Törlés
  3. Kisbaba.? O.O
    Jólett. :) kövit. :)<33

    VálaszTörlés
  4. Jajj, nagyon kérlek siess a kövivel, mert nem állok jót magamért :)) :D Annyira remekül írsz...és Kisbabaaa? :O akarom a kövi rész! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek, hidd el, csak lelőnek a sok programmal.:DD Annyira jól esik, hogy így gondolod, köszönöm szépen.!!<3

      Törlés
  5. Nagyon jó lett ügyi vagy alig várom a kövi részt siess amennyire csak bírsz!!!!! És nagyon várom hogy kitől van a baba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és igyekszek.!;) Majd meglátod... :D

      Törlés