Tumblr Mouse Cursors

2013. március 10., vasárnap

Egy lány naplója.* | V. fejezet

V. fejezet


A második csók

 

Nicole e napi öltözete:













  



Nicole e napi hajviselete:















   


Kendallel már  2 hónapja vagyunk együtt. A kapcsolatunk nem túl felhőtlen, de melyik pár ne vitatkozna egy kicsit? ;) A szőke lovagom nagyon kedves, figyelmes és írtó cuki. A srácok meg nagyon jó fejek, hála nekik, hamar sikerült beilleszkednem a Palm Woods-ba.
    Egyik nap Gustavo behívott a stúdióba, mert valamit meg akart velem beszélni. Éppen aznap akartam kicsit kicsinosítani a lakásomat, de ilyen a Show biznisz. :D Szerencse, hogy "Tehivoni" épp' a szállodában volt, mert így eltudott vinni Gustavohoz. ("Tehivoni" azaz "Tehervonat a srácok testőre. :D) 
   Mikor megérkeztem, Kelly a Rocque Records ajtaja előtt várt.

Kelly: - Szia Nicole! Mi tartott ijen sokáig?:o Gustavo már vár, és tudod, hogy milyen, mikor türelmetlen!
Nicole: - Szia! Bocsi, de elcsábított minket az utcasarkon álló hot-dog stand. ;D
Kelly: - Jól van. Gyere velem, átmegyünk a B-stúdióba... ha egy ijesztő, nagydarab türelmetlen kopasz ül a székben, ne ijedj meg. ;D
Nicole: - Oh, oké.xd Köszi a tippet. :D

   Miközben közeledtünk a B-stúdióhoz, a fiúkat hallottam énekelni. Először azt hittem, hogy képzelődök, de aztán egyre hangosabb -és hangosabb lett. 

Nicole: - Itt van a Big Time Rush?:o
Kelly: - Igen, itt vannak. Egy új számon dolgoznak... neked is ez lesz a feladatod. ;)
Nicole: - Jajj, nagyon várom már! *-*
Gustavo: - Itt a mi kis szupersztárunk!
Kendall: - És az én barátnőm is egyben. 
                     *csók*       
Nicole: - Túloztok skacok... nem vagyok én szupersztár. :)
Carlos: - Biztos, hogy Nicole a neved? Csak mert jobbanm illik rád a szerény. Ne csináld már csajszi! Hatalmas hangod van! ;D
Kendall: - Nem tűröm, ha a csajomnak nincs önbizalma! Nic, nekem mindig is tökéletes leszel... ezt ne felejtsd el. ;$ ♥
                    *megölel*
Gustavo: - Najó, elég legyen a nyáladzásból kutyulik, mert dolgom van a "még normális" tehetséggel.
James: - És ugye megvárhatjuk? :D
Gustavo: - Szó se lehet róla! Menjetek szépen haza és lógassátok a hátsótokat az imádott medencétekbe, csak mit tudom én! Csak itt ne maradjatok.  
Nicole: - Légyszi Gustavo! Had maradjanak! Ha hülyeséget csinálnak, én penderítem ki őket innen, megígérem. ;)
Gustavo: - Najó, maradhatnak.
KLCJ: - Igeeeeeeeeeeen! :D

   A beszélgetés után bementünk a stúdióba. Gustavo és én leültünk egymással szembe egy székre. A kopasz mögött állt Kelly, mögöttem pedig a srácok. Kendall hátulról ölelt, a többiek neki voltak támaszkodva  a zenefülkének. A fiúk olyan kíváncsi fejet vágtak, mint a kisgyerekek. Mondjuk én is elég kíváncsi voltam, hogy most mi lesz.

Gustavo: - Nos Nicole, Minnesota nekem nagyon bejön. ;D Ezeket a félnótás majmokat is onnan szedtem... de bevallom, szerencsés vagyok, hogy rájuk találtam. Belőled meg akkora sztárt faragok, hogy a toplistán még Lady Gaga is a nyomodban fog kullogni.
Nicole: - Ez tényleg lehetséges?:o
Gustavo: - Én mindenre képes vagyok kisanyám! Én vagyok az isten, a császár, a legjobb érted?! Mert husikám, nehogy azt hidd, hogy majd a sült galamb a szádba repül. -.-"
James: - Hé, hé! Gustavo! Megijeszted ezt a szépséget! Egy ilyen hölggyel finoman kell bánni. ;$
Gustavo: - Ja, mert te már csak tudod..
KLC: - Ő tudja! :D
Gustavo: - Pofabe! Szóval a feladatod az első saját dalod megírása. Kíváncsi vagyok, mennyi tehetség szorult egy 5 kilós testbe. -.-
Nicole: - Teljesen egyedül írjak egy dalt?:o Dehát fogalmam sincs, hogyan kell..
Gustavo: - Nem fejeztem be! Az egyik majmom a segítségedre lesz... de csak az egyik!
Nicole: - Oh! Már megijedtem, hogy egyedül kell megcsinálnom. Kendall biztos segít nekem. :$
Kendall: - Ne haragudj Nicole, de már megígértem, hogy segítek anyának lehordani a dobozokat a pincébe. :|
Nicole: - Ja, semmi gond... akkor Logan? Te úgy is olyan okos vagy. :)
Logan: - Nem lehet. Még be kell fejeznem holnapra egy nagyon fontos kísérletet.
Nicole: - Carlos?:o
Carlos: - Ma jön az apukám látogatóba... nem tudok segíteni, bocsi. :c
Nicole: - James, mond hogy segítesz!:o
James: - Persze, hogy segítek! :)
Nicole: - Jajj, de jó! Akkor segíthetsz még a lakásomat is felújítani. Csak egy ideig nincs fűtésem, úgyhogy kicsit alacsonyabb a hőmérséklet, mint kint. 
James: - Hideg lesz... majd összebújhatunk, hogy ne fázz. ;D

   Erre már nem mondtam semmit, csaj egy enyhe mosolyt lehetett észrevenni az arcomon. A srácok még párszor elénekelték az új számot, aztán visszamentünk a Palm Woods-ba. A szállodában mindenki ment a maga dolga után. Kendall, Logan és Carlos felmentek a saját lakásukba, James pedig feljött hozzám. 
   A "hajasbaba" (így hívtuk Jamest.:D) nagyon jókedvében volt, Egyfolytában poénkodott és rengeteget nevettetett. :D Egy csomó cikis sztorit mesélt, amik vele, meg a fiúkkal történtek. Volt olyan pillanat, amikor mind a kettőnket elkapott a röhögőgörcs. A nevetéstől egyetlen egy szót sem tudtunk kinyögni egymásnak. :D Akkor James és én olyanok voltunk, mintha már óvodás korunk óta ismernénk egymást. :)
    Miután James leállt egy kicsit a viccelődéssel, nekiálltunk kifesteni a falakat. "Mr. mókamester" meg én háttal álltunk egymásnak, mert a szemközti falakat festettük. 3 percig csönd volt, majd James kiejti a nevemet a száján: - Nicole.
Megfordultam, és hirtelen telibeöntött piros festékkel. Nem tudtam, hogy mit gondoljak, úgyhogy elvettem a mellettem lévő asztalról egy bödön kék festéket, és ráborítottam az egészet. 

Nicole: - James, ez most mire volt jó?! -.-
James: - Csak egy ócska poén volt. De miért pont kék? Nem az én színvilágom. ;D
Nicole: - Jajj, James! Nincs időm bugyuta poénokra. Nem értem, miért kell ilyen gyerekesen viselkedni!! -.-"
James: - Óóó, Nic! Ne kapd már fel a vizet! -.-
Nicole: - De, igen is idegeskedek, mert ez a festék nem jön ki a ruhából! Még a dalt el sem kezdtük írni, és..........
James: - Te piros vagy, én meg kék... nem keverünk lilát?
Nicole: - Dehogynem! ♥

   James magához húzott, a szemembe nézett, és megcsókolt... :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése