Tumblr Mouse Cursors

2013. március 2., szombat

1. díj.

A blog 1. díját megnyerte... köszönöm a díjat BTRFan-nak.!<3



Szabályok:

~ Ha megkaptad a díjat, készíts róla bejegyzést.!
~ Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre.!
~ Összesen 5 személynek kell továbbadnod.!
~ Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat.!
~ A díjat visszafelé nem lehet adni.! / Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat. /


1, - Mi a keresztneved, hogyan becéznek.?
      Keresztnevem: Rebeka | Becenevem: Bekka, Becky, Rebu

2, - Melyik dalon tudsz igazán sírni.?
      Big Time Rush - Worldwide

3, - Félsz a sötétben.?
      Eléggé.:D

4, - Szerelmes vagy valakibe.?
       Nem, és ez így pont jó.

5, - Mi volt eddig a legcikibb dolog, ami életedben történt veled.?
      Aqua-parkban csúsztam le a csúszdán, és mire a csúszda aljára értem, kikötődött a fürdőbugyim... kicsit leesett, de nem tűnt fel senkinek.xdd

6, - Gondolatban öltél már meg valakit.?
       Ohohóó... 237-szer egymásután.:D

7, -  Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy balszerencsétlenséget jelent.?
        Balszerencsét.... ez a nap engem mindig megöl.:D

8, - Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el.?
       Nem tudom.xd

9, - Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek tartasz.?
      Nem.! Az én döntésem, mit hallgatok, és büszke vagyok az ízlésemre. Akinek nem tetszik, nyaljon kaktuszt.! :D

10, - Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál.?
         Höh... gyomorszájon rúgtam az orvost.xdddd

11, - Mit tennél, ha hirtelen híres lennél.?
       Az orruk alá dörgölném azoknak, akik nem hitték, hogy sztárt lehetek. Aztán... ki tudja.:D

12, -  Szoktál álmodozni.?
         Sokkal -de sokkal többet, mint amennyit kéne...

13, -Járnál Chace Crowforddal.?
       Talán... nem rossz a srác:3

14, - Hány gyereket szeretnél.? Fiú/Lány neveik.?
        Most nagyon úgy vagyok, hogy nem akarok egyet se.... de meglátjuk, mit hoz a jövő...

15, - Adni, vagy kapni jobb.?
         Heh... nehéz kérdés.:D Természetesen adni. :)

16, - Titkom...
         Tegnap csillámpáuni országban jártam. Egy lebegő könyvön lovagolva elmentem egy lila, kopasz fához. A Könyvet Buskinak hívták. 2 zöld hernyó testőröm is volt. Az egyik Jermo, a másik Smebjulák. A lila fánál találkozóm volt az eccavúval. Meg kellett beszélnünk, hogy engedélyezzük-e a hangszórók rágcsálását az országban... egyébként az eccavún csillámpáunis hajpánt volt, és csillogott. *-* De pssssssszzzzzt.!! Ne mond el senkinek.! :D

17, - Bakancslista:
        Eljutni egy BTR koncertre.



Akiknek küldöm: 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése