Tumblr Mouse Cursors

2013. március 10., vasárnap

Egy lány naplója.* | VI. fejezet

VI. fejezet

Új rokon a láthatáron

   Reggel nagyon nehezen keltem föl az ágyamból. Őrülten hasogatott a fejem, hányingerem is volt... úgy éreztem, mintha hozzám vágtak volna egy ablakot keretestül. 
   A hálószobából kimentem a nappaliba. Nagy meglepetésemre az egész lakás felújítása készen volt. Nem emlékszek, hogy megcsináltam volna, de kész van, így már van időm a dallal is foglalkozni. Jobban körülnéztem, és a konyhapulton 2 üres pezsgős üveget vettem észre. Nem értettem, hogy kerültek oda. Aztán jobban átgondoltam a dolgot és rájöttem, hogy a tegnap történtekre egyáltalán nem emlékszem. Az utolsó képem az, hogy Jamessal csókolózok. És akkor fogtam fel......
   Úristen! James meg én csókolóztunk, aztán bepiáltunk?!?! Hogy a francba történhetett?! Én Kendall barátnője vagy, ráadásul soha, semmilyen körülményke között nem iszok!! Elment a maradék eszem... és ki tudja, mi történt még utna.
   Gyorsan felöltöztem, rendbeszedtem magam, és átmentem a srácokhoz. Bekopogtam hozzájuk. Los és James nyitottak ajtót.

Carlos: - Héj Nicole! Dögös vagy, mint mindig. ;D
James: A drága Kendall nincs itthon. Óhajt valami üzenetet hagyni neki milédi?
Nicole: - Aha, nem!

   Megfogtam Jamest a pólójánál fogva, és kirántottam a lakásból a folyosóra. Carlos arckifejezéséből azt lehetett levenni, hogy halvány lila gőze sincs, mi folyik itt.  

James: - Nanana! Neked meg mi bajod?!:o
Nicole: - Hogy mi a bajom? Tegnap megcsókoltál, nem rémlik.? D:
James: - Ha jól emlékszem, te se nagyon ellenkeztél!
Nicole: - Hát... jó, mert.... össze voltam zavarodva!!
James: - Háh! Sokszor váltom ki ezt a lányokból! ;D
Nicole: - Oh, hello! James Diamond vagyok, üdv az ego nagyüzemben! -.-"
James: - Hé, nyugi! Amíg Kendall nem tudja, addig no para!
Nicole: - De, el kell neki mondanunk!
James: - Na, látod azt nem lehet, mert akkor megtudná! :D
Nicole: - James, egy kapcsolat semmit sem ér őszinteség nélkül.
James: - Akkor legalább várjunk egy kicsit. Elmondjuk, csak nem most. Jó? :)
Nicole: - Ah, rendben. Öh... egyébként utáni mi történt? Mert nem emlékszek semmire. :o
James: - Most, hogy mondod, én se nagyon emlékszek...
Logan: - Ti csókolóztatok?! :O
JN: - Logan! Öh... ezt meg honnan veszed?! :'O
Logan: - Mindent hallottam. Ha titkokról akartok beszélni, szerintem legközelebb ne a lakásunk előtt tegyétek. Szerencsétek, hogy Kendall nincs itthon. Nem is tudom, mit csinált volna..
Nicole: - Úristen, kérlek Logan! Ne mond el neki!!! D:
Logan: - Előbb-utóbb úgy is megtudja Nicole! -.-
Nicole: - Tudom, de eljön az ideje, azt akarom, hogy tőlem tudja meg..
Logan: - Chajj.... Jó... De ez bűnpártolás és én jófiú vagyok!
James: - Fogd be Logan! Ne idegesítsd jobban!

   Miután megbeszéltünk mindent, Logan sóhajtott egy nagyot, majd bementünk a 2J-be, azaz a srácok lakásába. Loggie, James és én leültünk a kanapéra, hogy videójátékozzunk egy kicsit. Míg Logan beállította a játékot, James hozzám vágott egy kontrollert. ( Nagyon megijedtem.:D ) Aztán hirtelen megjelent Carlos is. 

Nicole: - Hát te meg hogy kerültél ide ilyen gyorsan? :D
Carlos: - A csúszdán keresztül te! :D
James: - Haver, nem akarsz játszani velünk? :)
Carlos: - Jajj ne már... tényleg videojátékozni akartok? :D
Logan: - Hát valamivel el kell terelni a gondolatainkat....
Carlos: - Mégis milyen gondolatokat?:o 

NJ: - Semmit, semmit!! D:
Nicole: - Dehát minden oké Carlos! Szép kék az ég, süt a nap, a hot-dogos kocsi meg a szálloda előtt parkol...
Carlos: - Sajnálom, de épp' most ettem hot-dogot. Egyébként meg tudom, mi van. ;D
JNL: - TUDOD??? :O
Carlos: - Persze.... nem volt nehéz kitalálni... Logan.... te totál belezúgtál Nicolba. :D
Logan: - Mi?? Hát ez......
James: - Igaz! Tényleg belezúgott Nicolba... Semmi gáz haver, majd elmúlik. ;D
Logan: - James! Najó, tényleg jócsaj. ( -.- )

   Persze tudtam, hogy Logan csak fedezni akart engem és Jamest. Logan mondata után megszólalt a telefonom. Nagy meglepetésemre Lexy volt az. Lexy óvodás korom óta e leges-legjobb barátnőm. Hetedikben elköltözött a családja Minnesotából, így sajnos nagyon keveset tudtunk beszélni. Ezért megromlott a kapcsolatunk is. 

Nicole: - Hé srácok! A barátnőm, Lexy hívott. A szüleivel itt vannak Los Angelesbe, és azt mondta, hogy eljön minket meglátogatni.
Carlos: - Hohohohóóóó! Új csaj a láthatáron! *-*
Nicole: - Jajj Los, azt sem tudod még, hogy milyen!
Carlos: - Hát a jó csajok nem barátkoznak csúnya csajokkal... és mivel te jó csaj vagy, ezért Lexy sem lehet egy ronda teremtés. ;D
James: - Logikus! :D
Nicole: - Hát akkor ezt most bóknak veszem... egyébként még még én sem tudom, hogy milyen. :)
Logan: - Hogy-hogy nem tudod?:o Nem azt mondtad, hogy a barátnőd?
Nicole: - De, a barátnőm... csak 3 -vagy 4 éve nem találkoztunk.
Logan: - Hát akkor menjünk le a lobbiba... várjuk meg ott. :)

   Leértünk az előtérbe. Megláttam a kanapén Kendallt.

Nicole: - Hát te?:o
Kendall: - Hát én? Körülbelül másfél órája várok rád...
Nicole: - Miért is?:o
Kendall: - Nem úgy volt, hogy randink lesz?:o
Nicole: - Jajj Kendall! Ne haragudj! Teljesen kiment a fejemből!
Kendall: - Na! Mindegy.. mostmár itt vagy. Szóval akkor mehetünk? :)
Nicole: - Nem lehet, ne haragudj. :|
Kendall: - De miért nem?
Nicole: - Jön a barátnőm látogatóba. Legalább megismeritek egymást! ;)
Kendall: - Jajj, ne már Nicole! :|
Nicole: - Na, légyszi szivem!

   Ahogy befejeztem a mondatot, egy hosszú, szőke hajú, nagyon csinos lány kiáltotta felém a nevemet és integetett is. Fogalmam sem volt honnan, de nagyon ismerősnek tűnt. Majd odajött hozm.

Lexy: - Nicole! Hát nem ismersz meg? :D
Nicole: - Lexy?? Úristen, nagyon megváltozál!:o
Lexy: - Jó, vagy rossz értelemben? :D
Nicole: - Persze, hogy jó értelemben! ;)
             *megölel*
Nicole: - Srácok, ő itt Lexy. A legjobb barátnőm a földkerekségen! Lexy, ők itt James, Logan, Carlos, és az én szőke hercegem, Kendall. :)
Lexy: - Uha! A híres Big Time Rush... helyesek vagytok. :$
Carlos: - És a James szerint logikus elméletem beigazolódott. :D
Lexy: - Milyen elmélet?
Nicole: - Carlos szerint jó csajok vagyunk... kicsit hosszabb, de ez a lényege. .D
Lexy: - Hát... örülök, ha egy jó pasi jó csajnak tart.  ;)
Carlos: - Jó pasinak tartasz? *-*

   Lexy nem válaszolt, csak Carlosra kacsintott. Begyed órát beszélgettünk és nevetgéltünk. Megbeszéltük, hogy fölmegyünk, átvesszük a fürdőruhánkat, és csapunk egy medencés bulit. Már éppen elindultunk a lift felé, mikor Lexy megszólalt...

Lexy: - Hé, várjatok még egy kicsit. Van egy kis meglepetésem.

   Az előtérbe egy nálunk pár évvel fiatalabb lány lépett be, és odajött hozzánk. Logan elég furcsán reagált a kislány jelenlétére... a kislány szintén furcsán viszonzott.  

Logan: - gi! Te mit keresel itt?:o
Sophie: - Bátyó! Ez a  lány eljött a házunkba és azt mondta, hogy el visz a testvéremhez. És 2 rendőr is elkísérte. 
Logan: - Lexy... miért hoztad el hozzám a húgomat?:o
Lexy: - A te húgod? De én azt hittem... sőt, majdnem biztos voltam benne....... Nicole, emlékszel, amikor régen mesélted nekem, hogy a 3. testvéred születésekor meghalt?:o
Nicole: - Igen... de kérlek ne beszéljünk róla. :c
Lexy: - Én nyomoztam egy kicsit a rendőrség és pár régi adat segítségével. Nos, ez a lány a te féltestvéred. 13 éves, és Sophiának hívják..
Nicole: - Lexy! Ostobaságokat beszélsz!! Anya nem hazudott volna nekem ilyenről! -.-
Logan: - Ez tényleg hülyeség! Sophie az én testvérem... -.-
Lexy: - Tudtam, hogy nem fogsz nekem hinni Nicole, ezért itt egy DNS teszt eredménye... közös az anyukátok, de az apukátok nem.

   Konkrétan abban a pillanatban úgy éreztem, mintha gyomorszájon rúgtak volna. Logan és én olyan arcot vágtunk, mintha kísértete láttunk volna. 
   Anyának az apával folytatott viszonyán kívül volt még egy?? És ezekszerint a másik férfi az életében Logan apja volt??? Ha Sophie Logan testvére is, és az enyém is...... Akkor....... ezek szerint...... Logan és én......

            FÉLTESTVÉREK VAGYUNK?!?!?!?!?! :O     

2 megjegyzés:

  1. Wáow!!!! *..* nagyon jóóó ez a rész is!!! Kövit gyorsan!!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáow.. örülök, hogy tetszik.!:D Majd igyekszek.;D

      Törlés