Tumblr Mouse Cursors

2013. április 18., csütörtök

Újabb blog...

A barátnőm és én kezdtünk egy új blogot. Én egy hasonló BTR-es történetet írok rajta, ő pedig egy hétköznapi lányról ír.

Az én sztorim címe: New Life..
A barátnőm ( Petrush ;) ) sztorijának címe: Sok sikert Lucy...

Remélem ez a történetem is tetszeni fog. A sztori más lesz, mint az ebben a blogban szereplő történeté. Az én történetem 1. része már kint is van.!
Kommenteljetek, regisztráljatok, és élvezettel olvassátok a sztorikat.! ;) 


                                                                         By.: diamondnona

4 megjegyzés:

  1. Jo az a blog is :D de ezt akkor nem fogod folytatni? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, dehogyisnem.!;) Már elkezdtem írni a folytatását ennek a történetnek, csak kicsit bonyolulttá vált az életünk, így egyre kevesebb időm van rá... de igyekszem.!:)

      Törlés